Kedves Vendégünk!
2013. április 10-től, a Pizzafutár Vendégei részére hűségpontrendszert vezettünk be. Legfontosabb célunk minél magasabb vendég-elégedettség elérése. A kapott visszajelzésekből (www.pizzafutar.co.hu/konyortelenoszinteseg) egyértelműen kiderült, hogy érdemes minőségi alapanyagokból (pl. 100% mozzarella) dolgoznunk, mivel az ételeink és pizzáink minőségére érkezett panaszok mindössze ezrelékes nagyságrendűek. Ezzel szemben a legtöbb csalódást az indukálta, hogy az online rendelések során a rendszer nem mindig számolta el a vásárlások utáni 10%-os kedvezményt, illetve a telefonos rendelőinknek SEMMILYEN kedvezményt nem tudtunk biztosítani.
A hűségpontrendszer közkívánatra történő bevezetését a fenti kellemetlenségek elkerülésére vezetjük be.
A fenti okok miatt 2013.áprilisától aktiváltuk hűségpont rendszerünket, mely pontosabb és igazságosabb
elszámolást tesz lehetővé, valamint egy csomó extra bónusz-lehetőséget biztosít számodra!
A Hűségpontrendszer szabályai:
- 1
A hűségpontokat a rendszer étel- és italvásárlások értéke után írja jóvá mind internetes, mind telefonos rendelés esetén. Minden rendeléskor pontokat írunk jóvá a rendelt pizzák, desszertek, saláták, üdítők után.
- 2
Egy-egy hűségpont értéke, a könnyű számolás kedvéért 1 Ft. (Igyekeztünk olyan megoldást találni ami tiszta, korrekt és könnyen átlátható)
- 3
Internetes rendelések után MEGMARAD a 10%-os jóváírás, ami azt jelenti, hogy egy 1090 Ft-os pizza rendelése esetén 109 pontot írunk jóvá számodra.
- 4
Pontok jóváírásához regisztráció, illetve belépés szükséges, telefonos rendelés esetén pedig névhez, telefonszámhoz kapcsoljuk.
- 5
Az összegyűjtött pontok értéke egy az egyben levásárolható, de a rendelt tétel értékét a gyűjtött pontoknak el kell érniük. (Tehát ahhoz, hogy egy világbajnok somlóit rendelj ahhoz az árának megfelelő minimum 790 összegyűjtött pontra lesz szükséged.) Részletfizetés tehát nem lehetséges. A pontok csomagolási és szállítási költségre nem beválthatók.
- 6
A csomagolásra és a szállítási költségre, akciós termékeinkre nem írunk jóvá pontokat. Ennek oka, hogy a mobilszolgáltatókkal nem tudjuk megoldani a rendszer szinkronizálását, az akciós termékek árai pedig úgy vannak meghatározva, hogy az ár már tartalmazza a kedvezményt, a csomagolást és a szállítást eddig is önköltségi áron biztosítottuk és biztosítjuk a jövőben is.
- 7
A pontok a következő rendelésnél használhatók fel. Fizetés ponttal úgy történik, hogy az adott tétel kiválasztásánál a „Ponttal fizetek!” gombra kattintasz. Ekkor a pont levonódik az egyenlegedből, de fizetned nem kell érte.
- 8
Telefonos rendelés esetén a jóváírás a rendelés értékének 5%-a. 1090 Ft-os pizza rendelése esetén 55 pontot írunk jóvá számodra (felfelé kerekítjük a nem egészre végződő összeget)
- 9
A mindenkori egyenlegedről a rendszer belépéskor tájékoztat, vagy kérhetsz erre vonatkozó információt telefonos diszpécsereinktől.
- 10
Két, vagy több személy hűségpontjai egy rendelésre NEM vonhatók össze.
A dobozfül beváltásának szabályai:
A dobozfül-gyűjtési akciónkat hűséges vevőink számára találtuk ki, melynek keretén belül minden vendégünk 10 összegyűjtött dobozfül leadása után tetszőlegesen választott normál vagy toscana ajándék pizzát kap.
A diák kedvezmény 10 db "dobozfül "beváltása esetén,nem vehető igénybe.
Fontos! Ha a kedvezményezett kettő,vagy több pizzát rendel, akkor számviteli rendszerünk a kupon- illetve a sorsjegybeváltáshoz hasonlóan az olcsóbbik pizzát fogja (kedvezményesként) ajándékba elszámolni, ezért ilyenkor érdemes azonos értékben vásárolni, hogy ne érjen csalódás.
A dobozfülek,tetszőleges normál és toscana pizzákra válthatók be, kivéve a prémium pizzákat! Gyűjtsd össze a füleket és legyél a Vendégünk!

Célunk az, hogy egy olyan igazságos és egy naprakész kedvezményrendszert fejlesszünk, mely növeli személyes elégedettséged! Ha a Hűségpontrendszerrel kapcsolatban bármilyen kérdésed lenne, kérjük írj nekünk e-mailt az info@pizzafutar.co.hu e-mail címre! Ha nem maradt, akkor szeretnénk megköszönni, hogy hétről hétre bennünket választasz!
Pontvadászatra fel!